c.i.n.t.a.

nape le mlm ni ak blur sgt2
bleh lak tetibe nk tulis psl cinte
padahal ak bukanye tau pasl cinta
yup mmg ak mls nk bercinta
tp npe owg sekeling ak
sibuk ckp psl cinte
sekati ak lah nk cinte ke
nk mampos ke
idop ak an
tp ak x mrh sbb.........
ntah
x de jawapan
hahahahahaha
bgi ak cnte tu memenat an
ak dah serik
sekalipon ak nak becinte tp bkn sekrg
sbb.....
ak nk tumpuan pde stadie
tetbe ak teringat kate2 wan
mmg jodoh tu di tgn Allah
tp kite kene berusaha kan
bgi ak cinte yg aku cri pasti akn
pergi
kerana ape
kerana
cinta yang kekal abadi ialah
cinta kpde Allah
cinta kpd rasullulah
cinta kpd ibubpe kite
ak taknak cinta dunia
akan membuat ak alpa pade
Allah S.W.T
kerana ak takut terjatuh dalam jurang semugn dose
yang ak ade skang
ak takut azabnye nnt
ak x nk masuk neraka
tp ak tal lyk mck syurga
namun aku mahu menjadi hambe-Nya
cukuplah sekadar Dia menyayangi aku
kerna
ak tahu
andai di sini ak x de jodoh
di sana ak akn memperolehnya
Dia sentiasa inginkan yang terbaek
untuk hambanye....
dan aku hanya mampu berserah dan
bertawakal...........

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku