June

bismilahirahmanirahim


Aku dah lama tak menulis
jadi aku agak aku sedang mengalami writer block

aku agaklah

jadi bila S approach aku untuk komen and edit and help him in rewrite the story
aku duduk diam dan fikir.

niat aku cuma nak baca tapi kalau meleret pada penulisan
aku kena start the engine back.

aku pilih tulis dekat sini sebab aku tahu. Takde orang baca dekat sini
jadi aku tak rasa cuak nak tulis dekat sini

Aku tengah in the middle
going down and down

I need someone that really can understood the feeling
but yeah

I can't

so aku decide untuk tulis
dan akhirnya aku masih lagi taktahu nak luahkan apa yang terbuku. 

kaku dan terdiam buat aku tak bermaya
kelamkan jiwa supaya aku tak lari
dari hakikat dunia

kemudian lagi
yang aku rasa cuma sepi

di balik kata
dan lumrah dunia

maka akan gagalkah aku semula?

ah, bencinya aku. 

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku