2019

bismilahirahmanirahim

dah lama tak menulis
dah 2019 dah pun
Ya Allah, makin meningkat usia ini
banyaknya benda sibuk nak kejar
nasiblah tersadung sendiri

tiada yang lebih indah dari secawan kopi,
bersama komputer riba ungu
juga ros putih di depan mata

wanginyaaaaaaa

tadi aku sibuk berfikir
meligat otak nak fikir nak itu nak ini
banyaknya benda
tapi tulah, fikir je benda tak jalan gak. hahahahahaha

aku rasa genap setahun habis degree dah sampai masa sambung belajar balik
since aku mmg tetapkan diri by 30 at least dah ada master
why not start sekarang
lagipun, baik buat sebelum aku tumpul akal satgi
naya je

aku happy je dengan FnB
okay jugak kalau nak terjun akademik
tapi tulah, mungkin bila aku banyak fikir
banyak benda aku tak buat
sebab sibuk fikir seribu satu cara
dan akhirnya
masih tersadai di sini

sebegitu bukan?

maka aku pilih untuk pergi
menapak dan berusaha keras untuk dapatkan ia
sebab selagi aku di sini
selagi itulah lumut tumbuh nak melekatkan diri

pelik bukan?
tapi entahlah, mungkin banyak benda yang aku rasa betul sebenarnya salah
banyak jugak benda salah tapi aku menegakkan ia merupakan benda betul
hahahahhahahahah

sudahlah, aku patut lelapkan mata
kalau tak lagi ligat kepala berputar

*****************************
Nisrina Syaurah

p/s: action speak louder than words
if you read this, Im okay
not missing you the way you missing me.
try next time.

thank you, next

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku