Day 24- A song that you have to danced to with your bestfriend

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

Day 24

yang ni aku tak pernah terfikir
setakat menari lagu chicken dance tu yalah
tapi kalau ikut zaman ni
semua orang duk menari ikut lagu cumi..cumi..cumi tu

jap aku tengah fikir lagi ni

sebab kalau dengan Ad
takde buat benda gini
dengan elly?
dalam kereta je kitaorang sakan
farah?
borak macam takde hari esok
diyan?
pun tak buat gini

hahaha
okay 

masa highschool our senior selalu nyanyi dan menari
lagu smack that
dia orang ada their own dancing step

pastu batch aku masa tu tengah gila korea
zaman Wonder Girls lagu Nobody
hah masa tu memang semua pakat nyanyi lagu tu

aku?
layan kdrama je
sampailah ke hari ini
masih layan kdrama

balik rumah pun sebab aku dah terjebakkan abang2 untuk tonton kdrama
so diaorang yang update drama dengan aku
apa lagi?

kalau ada pun menari sebab lagu
its only dengan Raqib
dah dia dengar lagu kanak2 yang suka menari tu

macam Baby Shark tu kan
Bella pun
LOL sindrom mak2 semakin jelas

hahahaha

yeah
btw, mungkin sebab aku tak menari kut
tak suka benda yang beri pegerakkan badan
sebab tu malas bersenam yang aerobik tu
tapi xi shua shua tu yes
memang confirm menari tahap tak ingat

hahahaha

right
habis sampai sini

********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku