barangkali.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

aku cuba dan berusaha untuk menulis dengan jayanya

ceh,
barangkali
sifat malas yang tercela lebih hebat menguasai

buka lappy kadang2 sbb nak dengar listening ke
buat reading ke
otherwise
saje tgk size screen yang lebih besar dari size screen phone
haha

bangun pagi
mandi
susun baju 
susun rak
jemur baju
masak
then lepak

haish

bahaya untuk seminggu ni
payah
tgh kuat berusaha supaya
rajin buat latihan utk ielts
minggu depan dah kena amik exam

hmmm
mengapa helaian putih ni di selak
nampaknya aku punya target bakal lari

haha

duduk rumah ni
selain layan kan diri
layan kan kaklong

ke sana dan ke sini
kadang2 aku yang seriau tgk kakak yang sorang ni

bisingkan dia
laju je bisingkan aku balik

nampaknya kena aku bersabar
ibu mengandung sememangnya begini

haish.


**********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku