Relax kay?

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

rasanya baru sekejap aku mengolah cerita tentang
rasa

kemudian entah langit mana yang runtuh menghempap rasa

mahunya aku diam tak terkata

sekejap aku merasakan A
sekejap jugak aku merasakan  B
kadang mungkin aku sudah tiba ke L

entah
nak tafsir rasa sekarang ni payah tau
kau ingat macam makan nasi ke?

nak makan nasi pun ada pilihan tau
masak ke
beli ke
kan?

aku tahu korang dah terbelit nak faham apa aku cakap
so what?
haha
okay, gurau je

goyah dengan pilihan adalah perkara biasa
jadi usah kau gentar
relax je
tarik nafas
dengan tenang
apa susah

kan?

okay
mari kita lihat apa yang terbentang pada luasnya dunia
lalu celah mana kau pilih
untuk tegak berdiri
atau
terbaring serong?

letak pada tangan dan hati mu
usah risau
ALLAH kan ada

dah
relax kay?

****************************
Nisrina Syaurah

p/s Guys, gua cakap dengan diri gua.

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku