Day 16

bismilahirahmanirahim

Assalamulaikum

kalau saja aku bisa putarkan waktu
akan ku kembali satu ketika dulu
lantas aku bersuara kepadamu

" I Love You."

Day 16- a song made you cry

nostalgik
gitu
apakah saja ingin di duga hati ini
tak apa
aku tahu bukan aku saja
malah di luar sana juga
turut merasakan hal yang sama


kalau saja kita di kalangan yang sama
sapu air mata mu
kerna dia hanya ingin melihat senyum mu

hidup ku pernah bertaburan tanpa rasa
dan kini hamparan yang jelas di mata
membuat aku kembali ke sana

harus ku sedar
tiada yang kekal di dunia
namun ini
ceritanya
aku telah melaluinya

jika kau masih belum
hargai apa yang kau miliki
kerna saat ia pergi tiada lagi penganti yang sesuai
tiada lagi nikmat itu

salam sayang

************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku