Day 15.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

nampaknya aku harus menulis
dua tiga lepas aku menulis tanpa henti 
dan nampaknya malam tadi aku bermimpi
agar menyuruh aku menulis kembali
haha

Day 15- a song that you love to singing along.

okay, 
nampaknya agak susah kali ni
sebab aku jenis
kalau dengar
semua nak nyanyi 
haha
lagi2 kalau sorang2 

maka nya 
semua lagu dalam playlist
aku patut letakkan kat sini

haha

basically, lagu2 yang bermain di corong-corong radio
mahupun di celah headphone jua earphone
juga di speaker
juga di lappy

juga di mana2 pasaraya
mahupun di kedai kopi

selagi aku tahu lagu tu lah
dan aku suka
kalau tak tahu lirik 
humming pun selalu jugak
haha.

biasanya bila dengar lagu
mesti pikir lirik atau pun
who are belong to the song
rasa mcam nak google
cari rahsia lagu
ataupun paling
best

assumption aku sendiri
haha

okay,
tu je nak cakap

btw, rindu nak berbual dengan orang
asyik cakap dgn lappy ni
pastu tv

kalau ada adik dgn oda
depa duk main phone dgn psp

lately, keghairahan bermain PSP sedang menghilang
begitu juga dgn COC
nampaknya
aku dah malas nak main game

should find other thing
maybe melukis
haha
selain mewarna,
sudah lama tak mewarna
nampaknya aku patut cari kertas lukisan
paling tak pun kanvas
ya, paling takde mood nak mati
aku main catur bistari

then tak pun layan movie
tak pun baking benda yang aku teringin nak makan
dan apa lagi?
menjahit waktu begini adalah tidak best
kerana mesin jahit seolah sedang
bercuti
ya, memang pun

seterusnya, siram pokok?
main2 bawah pokok sambil tgk angin petang
or lepak tepi sungai sambil tgk air mengalir
nampak menarik

maybe esok boleh pegi crystal bay
kalau tak hujan lah.. haha.

orite

see ya stalker!

:)

************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku