ini penghujungnya.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

tika mata masih lagi tak mengerti
apakah akal ini yang menidakkan nya
atau hati nurani yang sedang dipermainkan
atau ia khayalan semata

dan ini entry petanda
menanda
segala nya lah yang boleh jadi simbolik
aku dah habis kan 2 tahun setengah dekat kpm bandar melaka tu
dan tinggal buat practical
serta tamatlah perjalanan sebuah diploma yang 
tanpa aku sedari mengajar segala
benda

thank you Allah
for everything that you gives me
especially
my life
my breath
my family
my teachers
my friends
and my hope

Rabb, andainya ini utusan terakhir dapat aku leburkan rasa
dapat aku leburkan jiwa
dapat aku sungguhkan cerita

biarkan menjadi titik noktah
segalanya perkara

izinkan ia


till meet again
my memoirs
with all of you 
are precious things belongs to me




thank you again
May Allah Bless You.

endless story

***************************
Nisrina Syaurah
 

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku