where are you?

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum..


beberapa hari yang lepas
asyik termimpikan isma
dan secara jujurnya memang aku rindukan
dia sangat2
tak ingat bila last time contact dgn dia
sebab kalau call semua number dia yang aku ada
semuanya masuk mail box

secara jujur
adalah nangis sikit sebab dah lama tak cakap dgn dia
memang ada banyak lagi orang yang kita boleh cakap
tapi yang boleh tebak hati aku
tak macam Isma
yang boleh aku trap kata2 dia
tak macam Isma

bila terbaca post yang aku pernah tulis for her birthday
masa spm dulu
mahu tak sebak segala macam

dalam meyedari erti persahabatan
lain rasanya

even dengan Adlina
lagi lain rasanya
tak sama macam Isma ke
Macam Feroz ke
Macam Pija
lain

but every each of them
memang sgt berharga dalam hidup aku

tak kisah lah kalau depa tak rasa apa2
dia orang kawan aku
dan aku tahu siapa yang sudi jadi kawan aku

lifestyle, family background and everything else
boleh campak tepi
kalau ukhwah yang kita bina
dengan niat kerana Allah S.W.T

bukan senang nak dapat sahabat dunia akhirat
bukan senang nak melafaz sayang pada mereka
lagi2 aku ni

biar orang kata ego aku tinggi
kadang2 ucapan sayang tu kalau laju di mulut
tidak pada hati apa guna?

cukup pada perbuatan
action speaks louder than words..

Thanks to Allah for giving me this feeling

Allhamdulilah

For Isma, please do contact me
babe, aku ada banyak bnda nak share
please do answering my call

For the rest,
korang tahu siapa korang dalam hati aku
jangan pertikaikan kasih sayang aku terhadap korang
aku membesar menjadi lebih dewasa 
dalam perjalanan mengenal korang
same goes to you.

Please do ask me if you want to left me..
I will if you want it


till meet again

*************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku