Day 6.

bsimilahirahmanirahim

Assalamualaikum

kalau boleh di cernakan rasa sakit yang kian membara
memang satu dunia boleh tahu apa yang aku rasa
kalau lah..
playing games 'kalau' 

lepas tu terus tak reti hargai apa yang Allah bagi
biarlah
orang tak tahu apa yang kita rasa
orang suka suki je tuduh melulu

Day 6- a song that reminds of your best friends

okay, 
this time..


okay.. ni lagu nak suka2
ni lagu nak jerit2
ni lagu nak nangis sambil menjerit
entah kenapa
lagu ni antara yang melekat dalam jiwa
kalau boleh di pilih
aku akan memilih
namun takdir membawa aku kepada mereka
sahabat sejati
sahabat yang penuh dalam jiwa

korang
nak mention semua nama memang tak terperi
nak cerita siapa korang dalam hati aku lagi lah geli
haha
okay aku memang sayang korang
aku memang really2 bersyukur sangat2 sebab Allah 
kurnia kan korang dalam perjalanan menuju ke arah DIA

korang.. jangan sedih bila aku dah takde
but
tengok lah blog yang aku sayang gila
macam aku sayang korang
doa kan aku dunia akhirat

dan tak lupa kahwin jangan lupa jemput

jujur, aku memang jahat
jujur, memang aku teruk
tapi
jangan risau

korang tetap lagi hebat dan lagi baik dari aku
keep smile 

korang.. aku banyak amanat nak bagi
aku banyak cerita nak kongsi
dont worry

nanti bila aku dah takde
cari love letter yang aku tulis khas untuk korang nanti
okay?

orite
everyone
May Allah Bless You

**************************************
Nisrina Syaurah!

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku