Day 2.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

Day 2. - A song that reminds you of your most recents ex- boyfriends


okay,
before we start, bagi aku gelak kaw2 punya
ni sumpah lawak
okay.. tapi ada satu lagu
dan kelakar sebenarnya..
haha

so the song it is ' Lafaz Yang Tersimpan'

ya, lagu nasyid kut.
what funny bout this
to be honest
aku tak tahu kenapa aku pick up lagu ni at the first place
other may said yang lagu ni should for parents

yalah, but sebnarnya
aku memang tak pernah pun kut lah
cakap aku sayang kat arwah
selama dengan dia 
mcam biasa je.. sebab at first place dia memang kawan
dah tu
entah celah mana ntah
dia jadi macam ni....
alah cerita lama
zaman kanak2 ribena

tapi sejujurnya... aku sayang je kat dia
tak pernah cakap
sampai at the end of the day
berita tu sampai kat telinga ni
dia rasa sebal yang amat
cuma aku tak tahu nak ungkap macam mana
nak cakap cinta or suka
aku tak pandai nak label kan  sebagai apa
dan selama hari ni pun
aku still rasa yang sama

kisah dia dengan aku memang lah dah lama habis
macam yang aku tulis dulu
macam yang aku abadikan dalam cerpen aku dulu
yang mana?
teka lah

hehe

aku bukan jenis yang senang nak cakap aku sayang dgn seseorang
atau suka atau tak suka atau minat ke apa
things happen
macam tu je..
sebab bab2 rasa ni agak lah fail sikit
kena pikir banyak kali
then kalau dulu org tanya siapa dia pun
aku tak banyak cerita
sebab dia adalah dia
tak tahu nak gambarkan macam mana

macam mana aku tulis
macam tu lah arwah
rite?

Kak, kalau you ada baca my blog.
I do love your brother
bezanya sama macam saya sayang my friends yang lain
nak kata dia special
ya, he's my best buddy
kawan bermain sakan
kawan berbual

things happen
dan Allah beri saya lalui benda ni semua
macam bagi saya rasa satu tempat yang lain
and jujur saya tak lupa semua pesan dia
masih segar rasanya
thank to Allah for lending him to us
even just for awhile

Alhamdulilah

and actually, anggap je lah dia my ex.
because tak tahu nak label sebagai apa
perhaps satu ketika dulu
pernah rasa bergembira bersama.

that alls

see ya, stalker!

************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku