new year event!

bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum

memandangkan bahawa aku nak balik dah ke kolej
jadi buat lah jugak entry tahun baru ni
hehe

2014
tahun baru
orang kata azam baru
dan 
segalanya haruslah tampak baru

oky..
kalau aku
yg baru tu
aku punya planner
notebook
then aku punya skectbook
pastu lagi
oh, perkakas toilet yg baru
normallah, masuk tahun baru semua pakat habis
haha

mari kita lihat cerita baru
oky baru siap tulis cerpen
sbb nak join contest ni

 


huhu
poyo je
so as usual
boleh di baca di blog lagi satu

nisrinasyaurah.blogspot.com

okey
jadi seterusnya
ceh macam baca list je
haha
so 
next gonna pergi camping
2 day 1 night
then balik kesidang
and start the misra week

fuh, habis lah kalau dapt junior yg entah apa2 ntah
buat surely
minta2 sumenyer okay
InsyaAllah
Ameenn...

so malas nak bebel panjang lagi
then sampai sini jelah
jumpa di masa hadapan ya!
InsyaAllah

MayAllahBless
:)

***************************
Nisrina Syaurah



Comments

Popular posts from this blog

NS1

Bahagia cara aku