emo.

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

emo.
budak perempuan mmg suka emo
persoalannya..

kau still 'budak perempuan' ke?

*hentak kepala kat dinding kejap

aku tahu dia nampak aku
dan aku cuma tak boleh nak faham kenapa
dia mengelak nak jumpa aku?

aku pelik
sakit hati
rasa perasaan benci terus bercambah
balik, masa duduk dlm kete
otak aku ligat fikir
why????????????

dan aku rasa emo
aku mengamuk
dgn situasi

kalau ikut rasa
memang menyesal aku ikut mak dgn ibu
pegi kenduri tu
dan terjumpa dia..
kalau ikutkan pagi tadi aku mmg malas
entah macam mana aku boleh tergerak nak ikut..
dan aku rasa
menyesal.
sangat menyesal.

orite
true, aku mmg igt kalau pegi boleh
lepak dgn syahir ke apa
then bila aku nmpk dia
dan aku rasa 
kenapa dia yang ada????
dan terus sakit hati bertambah2

being emo
menyesal
dan bila dah reda
baru terpikir

kenapa kau rasa macam tu???

aku cari sebab dan alasan
aku cari punca dan jalan penyelesaian
kesimpulan dan tuntasnya
yang aku temui

aku tak tahu..

kau tahu mcm mana rasa kena khianat dgn kawan sendiri?
kau buat aku rasa benda tu
kau mungkir dgn semua janji
yang kau ucap

dulu, bila aku jatuh
aku tahu kau ada bagi semangat
tapi hari ni
kau buat mcm kita tak pernah lalui semua tu
dan kau buat aku
tak kan sebut nama kau sampai bila2

hati aku rasa kena toreh
sungguh punah semua rasa
kecewa yang teramat
kau sanggup panggil aku kawan kau lagi?

serius.
aku rasa
aku tak patut lagi berdiri
dan harap kau kawan aku

it's hurt
dan aku terlalu lali
dikhianati oleh sekian kalinya
just go
jgn muncul
jangan buat apa2
berkaitan aku dgn kau..

this is the end

never say good bye?
sorry

GOOD BYE!



************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku