Tak tahu

Bismillahirahmanirahim

Kalau post yg mcm pelik tu
Konfirm aku taip kat phone
Kalau typo yg over tu
Pun same ler tu.

Apa yang tak tahu
Situation kut.. entah
Dunia tunggak terbalik
Yg susah nak diertikn
Kdang2 tu undefine ada erti
Yg kita sembunyikn resah
Yg kita tahu hakikat sebnar

Nmpk mudah. Senang.
Tapi once kau dah rasa kau tahu peritnya.
Jgn kau salah dia.
Dia sendiri tak tahu kan...

Haha.
Kau tahu tak senyumn dan ketawa bahagia kau dah cukup untuk aku senyum kat dinding kesidang dgn whiteboard study carel aku. Haha.

Kau tahu kerasnya hati aku memastikn kau tak terjerumus dlm kancah derita?

kau tak tahu dan tak takkn tahu. Kan..

Kalau kau baca pun kau tkkn tahu yg aku tgh ckp pasal kau. Kan?
pelik tapi benar.

Aku pijak bumi nyata. Aku tak trbang tinggi dn tak pulg.
Biarpun bukn aku yg ada di dlm itu
Tpi dah cukup utk aku sbb kau pernah jengah sekejap. Indah bukan. :)

Cukup kut. Aku sedar diri.
Dont worry.
aku cukup bahagia dgn DIA
Jgn risau. Aku rela.
Orite. :)

Till meet again. InsyaAllah. May Allah Bless.

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku