usaha dgn natijah

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

sepetang bersama Elly

aku rasa kalau bukak balik semua yang aku tulis
mesti ada pasal Elly
or pasal Adlina
or mereka yang sentiasa ada kat sekeliling aku

" setiap titik harus ada maknanya sendiri"

aku angkat muka mendengar kata2 itu
abang yang tak pernah sudah dgn mengiat aku
memaksa otak aku berfikir

Elly sedang memaksa aku membangun
abang sedang senyum melihat aku pening
kata abang

" kau dah dengar banyak sangat benda, so fikir dalam2 "

abang yang suka buat aku pening
Elly yang suka buat aku sentap
haha.

berborak dgn elly mesti ada je bnda yang jadi sandaran
tapi Elly selalu cakap benda yang betul
nak buat macam mana
itulah sahabat yang tahu luar dalam
antara sedar atau tak..

kalau aku cakap mesti dia kata dia cakap je
tapi dia mana sedar yang dia cakap je tu lah yang betul

Allah bagi petunjuk dgn macam2 cara
dan aku dapat selalunya dari elly
dari Ad..

sedar ataupn tak 

sentap sentap jugak
tapi usaha dan daya nak buat something tu
lebih baik dari memikir something
yang tak de maknanya
=)

menyusun impian satu persatu

abang cakap

" usaha saja tak cukup, betul Allah lihat usaha.. kau nak bagi Allah lihat tapi kau buat main2
macam mana nak cakap dah cukup beusaha"

aku diam.

" aku kenal kau.. cukup kenal.. usaha lagi.. kau tahu tahap mana usaha kau
kalau main2.. main2 lah jawab nya"

aku angguk

" yalah. aku okey."

" you not okay dear. aku faham."

" faham."


usaha dan natijah

till meet again

=)

*************************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku