sentap?

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

nampak mudah
namun 

ya, aku tgh tak betul
dalam otak ni semua benda bersuara
kaki macam tak pijak bumi dah
otak sarat sgt

telefon Elly
kadang2 aku nmpk macam tahu semua benda
tapi sometimes
kita tetap jugak kena ada orang untuk ingatkan kita

true. aku bukan baik sangat
but, aku ada hati dan perasaan
ingat perempuan ni kebal sangat ke?
menipu je lebih
kalau kau faham
tolong lah respek aku..
skit je wei
bukan mintak segunung pun

Adlina cakap sejak sakit ni aku
dah macam lupakan dia
alolo... merajuk pulak kawan aku ni
aku tgh konfius pasal otak aku
dia pulak tangkap feeling aku lupa pasal dia
haish...
sabar jelah

sebenarnya jadi sem 3 aku
macam tak tentu arah sikit
nampak macam mudah
tapi aku macam tak jumpa jalan
baru setahun lebih
aku dah cuak yang tak berpenghujung
sebab aku selalu berfikir yang luar alam
so aku selalu fikir yang aku
tak dapat nak follow
Ad, sya dengan pija fly

sebab otak selalu mereng
sebab tak dapat nak diri sama tinggi dgn dia org
aku cepat sangat nak melatah
sebab tu aku macam ayan2 sikit

Elly cakap
dalam bahasa mudah yang aku boleh tulis balik kat sini

" kau belum lagi lalu masa depan tu
dan kau dah assume macam2"

kadang2 dengan Elly 
ayat2 sentap sangat di perlukan
sebab entah kenapa aku
rasa down sgt untuk semester ni
kadang2 ayat membangun macam

"kau boleh lah.. jangan fikir sangat.."

tak kan bangun kan aku dari tidur
tapi aku kena sentap sampai tangkap leleh tu
baru macam ada keyakinan yang tinggi sikit
hehe

over jep
nak berubah bukan sebab orang sendiri punya 
usaha lah

tgk kawan2 
mmg aku konfirm jeles giller
dieorg senang je belajar masuk otak

aku ni kalau tak fokus dlam kelas mmg tak lah 
aku nak okey
sbb tu paksa diri jgn tidur
kat hostel nak terbongkang sesuka hati takpe
jagn dalam kelas
tapi nak semak nota balik
pergh rasa macam gantung kipas kat mata
sah! aku ni kena duduk dalam kelas 24/7
baru okey

over lagi seh!
serius
mintak kokain lah jawab nya

" buat macam biasa"

" senang kau cakap"

" betul lah"

" apa yang betul?"

" kau tu perasan pandai, sebab tu aku kena bagi buku kasik baca.. nak harap kau? hampeh."


baru kena sentap 
terus rajin berzaman
haha

till meet again

=)
InsyaAllah

************************************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku