menilai erti sahabat.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

masalah melanda di sana
dan di sini
jiwa terasa ketidaktenteremannya
muahaha

kata sya 
aku busy women
sbuk sgt jadi kaunselor rumahtangga
haha
kaunselor yer..
banyaklah korang

bila malam tadi dapat mesej dari seorang sahabat
yang mengatakan dia sedih
sebab tak dapat nak setelkan problem kawan dia yang lain
dan merasakan dirinya seoalah tidak berguna
membuat aku menilai semula diri aku

am I a good friend?
nah....
ini dia yang akan kita bebelkan di pagi nan indah ini

macam mana jadi kawn yang baik
true, bukan semua org adalah problem-solver
but as long kita stick dgn kawan kita
percayakan dia org then untuk aku dah good enough

manusia ni kadang2 perlu kan perhatian lebih dari penyelesaian
kan?
aku faham
tapi nak jaga hati semua orang tu yang berat kan?
take it easy
benda macam ni
bukan petik jari setel semua masalah
satu2 kita buat


kata hilal asyraf,
kalau sempurna ukuran menjejak syurga
then ramai yang masuk neraka
kita tahu kita tak sempurna tapi kita boleh perbaiki ke arah sempurna itu sendiri

dan quote dari aku

nak dapat sempurna harus
percaya segalanya sempurna

kan?
ya, betul 
aku nmpk korang angkat tangan
thanks

rite,
time is limit

jumpa lagi nanti
InsyaAllah

*******************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku