luar dan dalam..

bismilahirahmanirahim


Assalamualaikum

nampak sangat aku masih terperangkap

terperangkap dalam ketenangan jiwa yang 
masih tak tahu kat mana nak melangkah

jiwa kacau eh?

bolehlah.. 
jatuh dalam gaung 
bangun dalam tidur
masih banyak lagi 
laluan likuan yang aku kena jelajah
untuk berdiri megah
menapak menuju jalan diredhai-NYA

ada benda yang kita tak boleh setel dalam masa sejam dua
tapi kita kena ingat
bukan semua bnda kita boleh lepaskn 
macam tu jer..
tak boleh buat semua
tapi jangan tinggal semua

haha
aku pernah serabut
selalu
dan bukan senang nak susun atur balik
segala yang bertingkah di bawah sedar
dan di antara kewarasan yang kian menjelma

barangkali aku harus peka dgn keadaan sekeliling
mencari jalan keluar dgn mudah
dan bukan hanya melihat dan memerhati
yakin sahaja tak cukup
kalau aku tak kuat nak hadapi

Allah tak bebankan kita
tapi akal memainkan peranan
jangan jatuh dalam jurang semu
jangan jatuh dalam cinta dunia

DIA ada
kalau kau yakin dengan jiwa nya
kau pasti berada di jalannnya

chill dear
Allah kan ada..

Trust HIM
no matter what..
=)

till meet again
InsyaALLAH

************************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku