My new Inspiration..

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

aku tahu korang tengah mood raya
maaflah
hari ni aku bukan nak story pasal raya
hari ni nak share story about
one of my lecturer 
oky, secara jujur bukanlah yang mengajar
tapi yang agak rapat
memang lah rapat..
orite
who is she?

=)

She is Madam Nor Zarmila Azura
(minta gambar yer madam!)

kenapa nak story pasal dia?
hehe..
She soooooo NICE!
really nice...
boleh share banyak sangat benda dengan beliau
she love to reading novel
macam aku
she loves to writing
macam aku
and beliau punya pemikiran is the best
love the way she talk
banyak pengalaman yang dia ada 
yang kita boleh kutip bersama
imaginasi beliau sgt2 menarik
she really cute
banyak sangat nasihat yang dia bagi
and she is my inspiration after HIM and him
(you know who)
kami suka cakap pasal Evelyn Rose
ya, the novelis kesukaan ramai
ngee~
untung anak mentee madam
the call madam as MUMMY

awalnya aku tak berapa kenal sangat dengan madam zarmila ni
sebab dia tak ajar kos aku
madam ajar budak2 DEN(Dip. Entrepreneur)
tapi masa last sem
ada spot-check pasal rumah kami kat hostel tu
kebetulan madam zarmila datang menziarahi rumah yang bawah jagaan 
beliau... seblah tu plak rumah aku and the geng
madam masuk rumah kami pasal nak cari novel
and since that kami start rapat
nak jadikan cerita madam zarmila ni
ialah mak uda kepada BFF aku si FARAH IZZATI ADENAN
so selalu lah kami2 melepak

bagi aku madam bukan orang biasa2
sebab dia luar biasa
beliau berfikiran jauh
sangat kreatif
seorang mempunyai daya usaha yang sangat tinggi
bercita-cita tinggi ya, of course
she want to learn every single thing in the world
dahsyat tak?
hehe..

she always said
" You all muda lagi, kejar apa yang you all should have."

madam selalu bagi kata-kata semangat yang sangat menaikkan semangat
and love her!

macam aku cakap tadi madam dah jadi salah seorang dari sumber 
inspirasi aku
aku suka cara madam layan anak2 madam
Adam and Amsyar
and I bet her love story must be
bombastik! gitu..
haha

Orite,
Madam, thanks for every single thing yang madam
bagi kat saya di bawah sedar atau di luar sedar
sayang madam!
May Allah Bless You..
nothing yang lagi indah selain ilmu kehidupan yang madam
titpkan buat saya..
keep on the track
InsyaAllah, madam dapat apa yang madam impikan

orite till meet again
InsyaAllah
=)

************************************
Nisrina Syaurah

p/s: awak, youre stil my Inspiration. dont worry. huhu! 

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku