it's weird..

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

rasa macam berabad tak update blog
muahaha

what happen?
entah
dalam proses mengalami ujian kut
pergh
baru selsema dgn batuk
dah kecoh

ahhhh
persetan kan itu semua
oky korang
i'm in the mood yang kita panggil sebagai ayan

lately life macam kosong
ustaz cakap kalau dalam kosong isi lah

sem 3 memang nmpk rilek
tiap2 malam 9.30
dah melepak atas katil
Adlina kalau tgk aku tidur awal
confirm tahap jeles dia bertambah
haha
malam tadi
teruk kut... habis semua org aku call
tapi seorang pun tak nak layan aku
pergh!
terluka dia situ ya..
haha

hari ni memula kan hari dengan keletihan yang teramat
tak tahu kenapa
cepat sangat letih
teringat zaman dulu2...

" kau sakit ni, jap lagi pergi klinik."

" tak nak lah.. klas fizik dengan chem kalau tak masuk mati lah"

" eleh, muka kau happy masuk makmal? blah lah wei."

" ceh, jangan kutuk aku tau."

" jangan banyak bunyi lah.. pilih, klinik  ke aku call mak kau!"

" jangan dengki lah.. aku larat lagi nak panjat kelas ni hah"

" jangan propa sangat lah."

" aku okay."

" macam aku tak tahu."

" fine! aku pengsan kau panggil cikgu."

" Deal!"


jadi budak skola
memang macam tu..
sewelnya terlebih
last2 klas fizik dgn chem burn macam tu..
aku selamat melayang sudah

zaman kolej dgn zaman high skool lain
even rasa macam sama
rindu tetap jugak bertandang

kata org
ini proses pembesaran
dan aku sedang membesar menjadi dewasa
maksudnya belum bleh kahwin lagi
muahaha

bila topik ni di bangkitkan
aku macam kesian pulak kat dia org yg bercinta bagai nak rak tu
tapi last2 habuk pun tarak ada
life kan
Allah lagi tahu

done 
speech menanti
untuk di edit
Thanks to kaklong for checking my grammar
bagi ayat kababooom
haha
May Allah Bless

till meet again
=)

******************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku