saya tak tau post title dia apa? =_=

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

internet trouble ya kawan2
haha
okey
maybe post terakhir before balik kesidang
tengoklah nanti kat sana
sempat ke tak nak meng online
balik kesidang lusa
tulat gerak pi pontian
tiga hari for the camping
and tiga hari lari dari alam
haha

seronok dan tak..
haha
takpelah
sometimes ada benda yang kita ingat
she need this
tapi sebenarnya dia tak perlukan pun
kita ni je yang suka nak menentukan hidup orang
sedangkan orang tu
cool jep
haha

adakalanya kita ni terlalu sangat nak mengikut kemahuan kita
walaupun hati kita 
no kau tak mampu
tapi peduli apa dgn hati kita kan?
haha
tak lah kadang2 kita sendiri kena menimbang tara
tentang semua benda
boleh ke tidak
betul ke tidak
kalau di luar kemampuan kita
makanya
tak payah lah menyusahkan diri sendiri
tapi bila kita tahu 
hey, i can do this
so go on
but dear
jangan sampai langgar hukum Allah tau..
hehe

rightio
what happening since aku macam tak tentu arah sikit ni
oh,
cukup kut jawab soalan tu
haha
kidding okay

malam semalam
masa internet broken
then terpaksa semua duduk kat depan ni hah
dengan my mom
pastu kaklong
plak pi tinggalkan bil dia kat sofa tu
dah semua yang datang tanya aku
apa yang kaklong kau beli ni
hish, ingat aku ni pencatat kewangan kaklong ke?
then aku pun bising lah kat kaklong
suruh simpan bil dia diam2
supaya tak le aku di tanya soklan2
pelik2 ni
sebenarnya  dia tgh check bil
then pakwe dia call
tu yang tinggal semua bnda tu
then bila aku bising dia pun cakap lah dgn kami2 yang kat situ macam ni

" mak nak tahu siti beli apa? beginilah ya, nanti2 mak pun tahu juga kan,
saya beli cincin ya, nanti lepas raya ada orang datang rumah merisik ea."

selamba tak kakak aku?
haha
mak aku pun bebel ler
apasal kau yang beli cincin ni
bukan dia ke kena beli
sebenarnya kaklong ni agak cerewet kan
maka nya sebab tu lah pakwe dia suruh pilih sendiri
then dia bayar balik
lagipun kaklong bukan beli dgn pakwe dia
sebab time tu tgh cuci mata
alang2 dah nampak sebab tu dia beli dulu
so, mak aku dengar macam tu
len kali dia ada duit dia pun nak beli gak
a'ha..
memang cantik
abang2 dengan aku bantai gelak
kaklong kata kalau ajak mak pi beli 
konfem bukan aku yang dapat barangnya tapi mak
hehe

so lepas raya ni kena merancang banyakkan kerja
haha
sebab malas nak balik time tu
muahaha
dengki tak?
teruk betul
hehe
tak lah.. teringat kawan2 aku yang lain
lagi2 bulb
semua tak percaya bila aku
cakap kaklong nak kahwin dah
haha
 biarlah dah sampai jodoh dia
lagipun dia almost get semua impian dia
macam aku baru nak menapak
macam abang2
semua baru nak bina tapak
yang lagi kukuh
dia orang pun rilek jep
nanti2
baru fikir
nak jaga anak dara orang bukan senang

orite marilah kita mengucapkan syukur atas kurniaan dia kepada kita
setiap waktu
nikmat Allah itu tiada tandingnya
rite?
setuju?
ya, saya nampak anda angkat tangan
haha

baiklah
Brother and Sister
till meet again
InsyaAllah
May Allah Bless You
=)

*******************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku