home.

bismilahirahmanirahim

Assalamualaikum

terawih di kampung
haha
seronok melihat semua orang balik terawih
seronok jugak bila jumpa member sekampung
solat sama2

balik rumah berbuka dengan family
semua orang gembira kan?
bercerita semua benda 
suara gelak tawa
segala memori
persoalan
jawapan
pertelingkahan
segala macam lah
yang nak bagitau

tapi setakat ayat tanya

" asal kau balik? kan belum raya."

yang tu dah basi
telinga dah lali
haha

mari kita lihat
apa yang perlu kita rumuskan di sini
oh ya,
perbualan 
tadi masa free before klas pengajian Islam
jumpa madam zarmila

seorang pensyarah yang sangat baik
apa yang aku lihat pada dia sangat banyak
segala ilmu dia yang sudi kongsi kan pada aku
banyak sangat
even dia tak mengajar aku
even dia bukan mentor aku
tapi dia tak pernah lokek
dia selalu cakap
aim your life
list kan semua yang you nak

termasuklah calon husband ya..
hehe

oky pedulikan yang tu

let see ya
aim untuk life
apa yang nak 
apa yang kita kena target
should kita do this
tak patut ke
keperluan or kehendak

that it
banyak lagi yang kita kena fikir
bukan main aci selam je
korang pun tahu
everybody knows
tinggal nak peduli atau tak.

meletakkan hati dalam jiwa
meletakkan iman dan agama
seiringan dengan ceritera kehidupan
adalah yang terbaik
kerana hidup ini bukan berlandaskan
hu ha hu ha
semata
tapi jambatan akhirat kita
malu lah kalau jatuh kat tgh jambatan
yang sedia luas
kita bukan sorg2

ada DIA
ada lagi yang setia
rite?
=)

May Allah Bless each of you
InsyaAllah

**************************************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku