sakit.. =')

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum
masuk minggu ke 3 di rumah
segala nya seperti biasa
suara mak
suara kaklong
suara oda
suara adik
suara abang2
dan aku masing setia dgn headphone
hehe
starting utk minggu ke3 yg agak tak best
yeah, time macam ni lah
segalah penyakit nak dtg
time macam ni lah
stok ubat-ubatan semua hilang
dan aku senyum jelah
oh, dah pandai makan ubat dah bila sakit..
hehe
makan dgn jiwa yg terpaksa
tarik sengih
teringat dulu selalu buang ubat
so mak pun x tau
masa kena chicken pox pun same
haha
then memang bermaharajalela cuti 3 minggu
huhu
zaman malas nak jumpe kengkawan
tapi skang ni
susah jugak nk makan ubat
sensitif teramat
teringat waktu demam dulu
sya dengan pija paksa telan jugak activefast tu
memang lepas tu kelas sir nasir
dan sangat seronok sebab langsung tak boleh mencerna
apa yg sir cakap
waktu tu memang rasa nak baling semua benda
pening gila kut
that why I hate panadol ni bagai
paling tahan pun
soluble
tu sebab mmg dari dulu aku cepat selsema
waktu mula2 masuk kpm pun slalu kut pakai blezer
sebab x tahan sejuk
asyik telan soluble
mati lah aku..
masuk sem 2 oky sikit
ni masuk julai balik x tau lah camne...
memang lah aku bakal bersabar jelah..
dan skang ni bersabar jugak
positif ya kak,
sakit tu kafarah dosa
rite?
sabar ya.. ujian Allah nak bagi
senyum jelah
letak je semua dalam tempat yg selesa
so everything gonna be okay
trust Allah

ricola kaklong sekotak aku dah habiskan
pasni mana nak cekau
ubat batuk pulak
nasib badan panas ni boleh tuam
lantaklah
kejap je ni
before ni masa high skool memang kebal
tak makan ubat langsung
then satu hari tu
jumaat rasanya
nak pengsan pagi tu kut
terus isma tarik aku pegi office
dia pulak cirit birit ..
last2 aku dgn dia pegi jugak klinik
balik skolah 
PK suruh tido kat hostel
petang tu PK suruh balik rumah sbb weekend walaupun bukan balik wajib
dan aku memang x terlayan
x kuasa aku balik
sape nak jaga
at least kat hostel
member2 aku ada nak jenguk
ada member tanya dah makan ubat tak?
kalau kat rumah
say bye2 lah

pernah sekali tu sampai meracau2
semua dah cuak 
dah lah nak dekat tengah malam
Cikgu Chua dah nak call parents aku
memang tak lah
dah tu ziqah(ketua AJK hostel)
suruh beli 100 plus.. campur dgn air
bagi aku minum
malam tu Farzana jaga aku
sweets memory..huhu
sampai esoknya dah kebah sikit..
dia tukar kain..
=)
miss you Miss Farzana Yahya..

masa mula2 demam kat KPM
pija dengan sya bising suruh makan ubat
then Syasya dengan Hannie
datang rumah bawakkan mushroom sup dengan biskut
dieorg pesan makan sampai habis
homework tu nanti2 boleh buat

baik tak kawan2 aku
hehe
May Allah Bless them

kata Farzana dulu
kau baik dengan org sebab tu org akan baik dgn kau
ceh, time tu dah lah aku ni byk susahkan org..
hehe
miss high school
sgt2
the volleyball court
the dataran ilmu
astaka
wakaf
dobi lama
study hall
library
kolam air
hehe
kolong
tempat lepak
tempat lari dari warden

memoirs
rite?
but what i have in KPM memang tak byk beza
but still
di sini aku belajar ntuk bergelar dewasa
may Allah bless my friends
InsyaAllah
=)
rightio
gtg
till we meet again
=)

************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Ku Kira

Cerita Dia