result..

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

.Alhamdulilah.

enough.
haha.
ya lah.. 
untuk kawan2 yang berjaya
ya, tahniah
semoga berkekalan kejayaan kita semua
but this time
mari kita lihat 
rahsia kejayaan

haha
macam nak bukak ceramah je
nasib r dengar lah ea

oky.. 
bukan semua orang akan bertuah macam kita
true.
bukan semua dapat rasa apa yang kita rasa
bagi yang dapat rasa
say
Alhamdulilah
bagi yang belum lagi rasa
say Alhamdulilah

my dear, trust Allah
DIA bagi yang terbaik untuk kita
bukan impian kita
betul, impian jadi kenyataan
tapi terkadang kita ni 
terlalu mengejar impian 
yang sebenarnya menjadi kenyataan atas kehendak DIA

true.
usaha tangga kejayaan
ada org berusaha bagai nak rak
tapi the result?
ada org lenggang kangkung je
pastu result gempak nak mati

arwah abah selalu pesan
jangan tengok orang
tengok diri kita
ya,

" aku jealous dengan dia"

" wei, dia tak study kut tapi dpat full mark."

" kau lain, kau pandai."

let me tell you a secret
success will come right after kita realize

" hey, I'm better than you"

" hey, i'm not jealous on you but i'm adore you"

" taraf kita sama, tak ada beza. darah sama merah. rambut sama hitam"

oky part rambut tu aku boleh kira taklah sebab
ya aku tahu rambut kau kaler hijau
jangan bising..
haha
kidding!

sometime kita kena lepaskan dulu yang terbuku
aku pernah gak rasa
macam tu
but bila aku berjaya lepaskan tu
aku rasa seronok sangat
rasa happy wei..
right things happen in right moments

nah... hari tak berjaya tak bermakna esok tak berjaya
hari kalah esok belum tentu kita tersungkur
dear,
aku bukan motivator
aku cakap je apa aku nak cakap

based on pengalaman
ya,
tanyer lah siapa2 yang berjaya hari ni
b4 ni dia ada tak gagal
mybe bukan dalam benda yang ini
mungkin benda yang lain

=)
trust Allah
He knows the best ever

tak percaya lagi?
oky simpan ni dalm kepala ea

Kalau semua orang nak jadi perfect je semendang
then he/she wanna be the GOD

got it?
nah... adat sebuah kehidupan
mybe bukan kat sini
mybe kat sana

bro and sis
benda dalam hidup ni bukan boleh jangka
benda ni terjadi sendiri
dan kita tak boleh salahkan dia
sebab kita ada hak untuk ubah takdir kita
bukan si A yang cakap hang x betul
pastu hang pun dengaq cakap dia
hang mmg lah tak betui
haha

oky memain je

dah2 lah tu..
kau jatuh yakinlah ada tangan yang menghulur
sambut dgn hati yang terbuka
redha dan yakin
pada Allah

korang,
aku pernah rasa
dan aku tahu pahitnya macam mana
tapi manisnya itu tetap indah
saat tu kau tahu segalanya 
adalah
realiti sebuah kehidupan

orite?
oh ya,
siape2 yang aku kasi janji kalau korg COPA
aku belanje
cakap tau
takut lupa..
nnt jgn mengungkit
thanks 4 da wish
dan the message
muahahaha  

May Allah Bless
InsyaAllah
**************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku