never blame the experience..

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

teringat.
ya. aku panggil sebagai teringat
aku bukan sengaja pun
tapi kalau dah nama pun kau simpan
mestilah nanti kau jumpa jugak kan
bila dh jumpa mula lah nak
sentap bagai
time tu mula lah ayan tak tentu pasal
nasib kau ada Elly

perlahan air liur ku telan
sakit?
gila tak sakit..
kalau nak banding kan dgn benda lain
aku rasa ni paling sakit
nak menangis?
sorry lah.. air mata aku tak mampu nak keluar
sebab prinsip aku mungkin?
haha?

pelik.
tapi Elly kata tu normal
normal?
ya.. sila percaya 
itu adalah normal
apa yang kau alami adalah normal

terima dgn hati yang terbuka
Allah tahu apa yang beri
kata Elly lagi

" never blame experience"

ya aku tak salah kan pengalaman
aku cuma salahkan diri aku yang lalai
aku anggap ni padahnya cuti lama2
dan tak produktif langsung

aku tayang sengih jelah
itulah dah terhantuk baru nak terngadah bagai
apalah nak jadi dengan kau ni...

kalau nak ikut rasa bersalah
memang bergunung lah
tapi ayat Elly yang pasal aku sentap tu tak boleh blah..
aku tak trime
tak..tak..
tak mungkin
its zero
tak adalah nak naik
nak berputik ke apa
tak..
ya. tak..

haih...
payah lah cik hati ni..
x per positif ea..
ada hikmah.. ada hikmah
sampai bila kan..
dah tiba masa
sebnarnya dah lama
tapi aku je yang macam tak perasan
takper..
biar jelah
macam tak biasa plak nak handle bnda
 ni..
cepat lah sambung belajar
nanti dah kena pikir pasal ni lagi
cepatlah2
hehe
merengek tak tentu pasal

dah2 hari jumaat ni
lah kau nak ayan 

dah cerita pasal benda lain
esok abang koim balik rumah
dah dua bulan kat laut
hari ni jejak darat
nmpknya sambut ramadhan kat darat
tapi bukan kat rumah lah
sebab first ramadhan kat
kl
sebab isnin dia kerja
melaka, johor cuti lah
makanya.. sempat jumpa kejap jelah
tu pun kalau jumpa
haha,

rightio
things happen,
dan aku kena terima
at least aku tahu apa yang aku buat
bukan tak tentu hala
true, aku bukan perfect tapi
nak jadi terbaik tu yang tgh usaha
usaha tu kan sunnahtullallah
=)
jom kawan2..
kita pakat sambut ramadhan yang nak tiba ni..
jadikan ramadhan ni antara yang terbaik
InsyaAllah

*teringat sambut ramdhan terakhir kat hostel, rindu sangat2
lagi2 ustaz..haha..*

May Allah Bless You Alls..
see you when i see you ya..
InsyaAllah
**************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku