boleh panggil sebagai proposal? haha!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum

mari kita semua tadah tangan mengucap syukur
Alhamdulilah
Terima Kasih Allah
I love You Allah
=)

nah... aku tgh cuak tggu result ni
korg?
hmm.. kau semua dah nak balik kolej
dah masuk kolej
aku je yang masih cuti bersahaja
haha
rite..

dapat satu berita
tapi tak memeranjatkan aku
bro, wa salute lu..
haha..
isma dont get angry
sabar ya..
takpe2 fikri aku sokong kau
pedulikan je isma tu
jgn risau aku back up kau..
muahaha

nah... nak pergi menapak selangkah ke depan tu mmg susah
lagi2 nak angkut anak dara org sekali
but to me
it's fair enough
kalau dah tertulis
seperti itu
maka itulah yang bakal jadi
kan..
wah bahagia nya aku dengar
haha
but
bukan aku yang kena make decision
cuma terkadang
ada byk bnda yang menghalang
terutama
the memory yang lalu
susah nak lupa 
walau sepahit mana sekali pun
but
aku percaya
kalau kau dan dia yakin
maka Allah akan beri yang terbaik

banyak benda kena fikir kan
tapi takpe
satu demi satu
nanti selesai lah
jgn paksa sgt diri tu
nnt menyesal tak sudah
haha
rite?
oky nice to hear from you
May Allah Bless
anyway
kau sahabat dunia Akhirat
InsyaAllah
*************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku