lame.!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum
heya readers!
macam lawak
hidup yang tunggang terbalik
macam biasa
senyuman di bibir
angin petang
bilik yang tertutup rapi
dan....
oh, perut yang lapar
ngee
=D

oky
hidup yang normal
terkadang akan jadi tak normal
seperti?
oh ya, aku benci bila aku tak boleh guna tangan kiri aku
why?
cepat kebas ni hah...
pada hari biasa nan indah
normally sebagai seorang yg agak dominan
hehe
aku aku guna kedua2 tangan aku
aku tak gantung pada tangan kanan semata 
kerna otak pun aku guna dua2 sekali
kan..
maka selalu lah jugak praktis tulis tangan kiri
taip tangan kiri
makan idak le...
hish buruk perangai tu..
ni aku bukan kutuk kidal ea..
mmg benda tu tak biasa nak guna tangan kanan bila nak makan guna sudu
tapi sudah dikatakan larangan makan menggunakkan tangan kiri
maka nya usah lah nak berdrama
dan membuat muka kesian tatkala
anda di paksa makan menggunakan tangan kiri
hish...hish
macam budak tadika tahu dok
aku agak dieorg pun tahu
hehe
but ada sebab nya kan
sape cakap kidal tak boleh tulis tangan kanan
boleh...
practice make prefect wei
aku boleh guna tangan kiri
tapi tak brape lawa lah
dah lama tak practice
dulu kalau buat homework oda
time dia darjah satu
aku guna tangan kiri
so nmpk lah macam tulisan cacing kerawit tu...
huhu
bijak tak?
maksudnya
dulu kalau oda punya homework siap awal tu
mesti sebab aku buat
muahaha
zaman skola rendah
boleh je
pakai
hahaha
so back to the story
apa story aku?
ntah
haha
oky2 memain jep
but aku adalah jumpa certain kidal, yg tak nak cuba
guna tangan kanan masa makan guna sudu
alasan?

" tak biasa"

tiada yg biasalah dalam dunia ciptaan manusia
dah tu kenapa Allah beri nikmat kedua belah tangan
kalau kita hanya bergantung pada yang sebelah je?
hargai nikmat Allah
jangan sombong sangat
gaya macam apa yang Allah beri tu tak cukup
padahal lebih dari cukup
nama pun manusia
mana pernah cukup
aku tak cakap kau
aku cakap pasal aku
jujur ni
sorry terasa
aku cuma tulis jep
rightio
ready to go
see you when i see you
InsyaAllah
************************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku