Dbf 2A! the memoirs!

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum
memang lah aku tahan je kat sini
but bila fikir balik
tgk semua org 
tgk balik apa yang aku jalani
cakap jujur mesti ada kecewa punya
tapi semua tu dah berlalu
bila aku start sandarkan balik semua benda pada
yang tidak akan mati
maka aku lalui jugak semua benda dengan ketenangan
people only can appreciate
but the feeling yang korang akan bawak tu lah yg buat korg kembali
ke dalam ketenangan
Alhamdulilah
Thank You Allah
I Love You Allah..
when you feel lonely
just believe
Allah always enough for us
=)


DBF 2A
terima kasih kerna warnai hidup aku untuk sem 2 ni
you all the best classmates
=)

  

13 boys
and 
10 girls
(include me..hehe)
susah senang
jatuh bangun
5 bulan yang payah
quiz test assigment
kena marah sama2
makan sama2
belajar same2
memekak dalam kelas pun same2
ponteng kelas pun same2
hehe

kata Azira:

“Never leave a friend behind.

Friends are all we have to get us through this

life--and they are the only things from this

world that we could hope to see in the next.”




























banyak lagi gambar..
x larat dah.. muahaha..
kenangan tetap kenangan
dalam tempoh belajar menjadi dewasa
mengenali mereka
adalah cebisan kisah yg sentiasa segar
InsyaAllah
belajar menapak
dan mereka masih disisi
true friend
never forget you
learnt on things
prove somethings
no matter what
we just friend
no boundaries
unless
hukum Allah
thanks for every single thing
gila hargai tau
=)
May Allah bless each of you
=)

till meet again..
InsyaAllah
*******************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku