18 MAy 2013

bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum
i'm officially done with sem 2
Allhamdulilah
dan sekarang hadapi lah cuti sem yang penuh cabaran
jadi meh kita story mory
balik sabtu lepas zuhur
teman mak beli barang sikit
katanya, abang koim nak balik
balik jer
abang koim, abang jenol and kaklong nak keluar
wah2 nak tinggal aku
konfem ler aku ngamuk
muahaha
so sampai naik kete kaklong 
let's go... hehe
so nak ler tahu pasai ape abang jenol begitu pemurah nak belanja makan
guess what?
orang tu dapat kerja baru..
Alhamdulilah
so its seem dalm sebulan dua ni
pakcik pindah lah
nk jadikan cerita kami2 pun lepak kat 
windmill... lame tak lepak western ek?
haha
but that nite
waktu tgh lepak
depan tv sambil makan
sebab lapar
hehe
kami dapat berita sedih...
My Atuk saudara..
arwah abah punya pakcik belah ibu
meninggal dunia
lepas maghrib semalam
*****
Al-Fatihah
******
Semoga Rohnya di cucuri rahmat oleh Nya.
Amin..
nak jadikan story jugak
wife dia
adalah cikgu aku time high skool
so pernah jugak banyak kali
dia yg hantar pi skola
hmmm...
sedih lah jugak
tgk my teacher menangis
menahan tangisan
merah muka dia
Semoga Allah memberi ketabahan kepada keluarganya
Amin...

oh..lupa..
hari tu jam dah mati
balik atas meja
thanks kaklong
i got a new watch
=)
kaklong aku selalu memberi pada tepat waktunya
muahaha
oky
kena cau
see you when i see you
=)
InsyaAllah
*********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku