DEN n DBF carnival

bismilahirahamanirahim..
Assalamualaikum
=)
sunday!
last day of carnival keusahawanan dan perbankan islam
dan akhirnya
tamat sudah kisah sandiwara
kiteorg
pegi menempel muka kat tesco tu
hehe

1st day!
lepak kat jusco
tengok movie 
'warm bodies'
zombie movie
hehe
then pi jalan2 kejap
malam duduk dgr talk kat pentas tu
pastu balik..
air takde
roll call
conclusion for the 1st day: tertidur penat dan got sad story

2nd day!
lepak seharian kat tesco
sbb aku duty parking
haha..
hitam dah muka aku
hehe
pastu lepak buat akaun kat kfc
jalan2 kat dlm tesco
smpi penat
main basketball
lawan dengan adlina
pastu dgn harith n naseem
pastu lawan kete
pastu tgk battle of the band
then balik dgn kepenatan
again rumah takde air
org yg dtg tumpang bilik air buat macam bapak dia punya rumah
hehe
marah ni
hish tak mau..
then tido!

3rd day!
aku kat hostel tgh berbloging
sebab dia kata
di galakkan 
maksudnya tak payah pegi pun takpe kan
haha
dan kat sini aku melepak sambil study
minggu depan test berlambak
huhu
so time to go on
banyak benda kena kejar
=)
jumpa lagi nanti
Insya Allah
************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku