pong!!!!!pong!!!!!!pong!!!!!!

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum..
cuti?
yolah.....
kepala berat
mental pun berat
kat dalam ni melompat2 nk keluar
what up?
problemo????
bingo!
it's not a problem actually
its a 'masalah mental'
MAYBE
lah kan..
haha!
homework?
jgn cakap..
how about assignment?
ha. ha . ha. !!!
itu pun jgn di sebut2
huhu...
quiz, kelas, test
oh ya...oh ya...
busy girl seh!
haha..
cuti pun tak serupa cuti...
huhu..
lepak rumah
jumpa elly
dating with fara izzati
then... oh ya whatapps sya...
muahahaha...
jgn macam sengal cek nisrina!
act. aku patut bagi cuti aku
utk open my mind
and seat depan lappy
type something yang berguna
kepada agama bangsa serta tanahair yang tercinta!
sengal punya budak!
hey,
teringat this words when aku pi
lepak2 depan lappy kepunyaan family ni..
the girl said...

i'm not a chocolate
perhaps some candle...
because
saya tak cair dek panas mentari
saya jugak tak cair dalam kawah
but my heart is deep..
only the limited ones can get through it..
and the ones is
my husband
then, don't ask me
tahap kecairan saya berapa
but ask me
am i melting when my hubby
saying
dear, i love you very much
because you're the ones that Allah give to me..

=)
haha...
jiwang plak dah...
just remember when elly cakap
you not the jiwang type lah..
and aku senyum jelah
she know me..
but Allah know better
she ask me..
apa nk buat bila boys ajak hang out?
aku jawab..
lepak jelah..
kalau dia ajak berdua then kau ajak aku atau kakak kau
kalau dia ajak ramai pergilah
as long kau tak langgar hukum syariat rite?
last few days ustaz told our class
the syarat2 keluar dating?
haha..gelak dulu sebelum cakap
okew
first one...
org perempuan kena bawak mahram dia or dua orang perempuan yang boleh di percayai
second one
menutup aurat!
yes it is...
then pastu kau nak lepak mana lepak r
tpi kalau pakai dah elok ajak pi
minum kat pub ke kan..
mana tau..
that yg aku ckp
based on hukum syarak...
rite?
someone ask me?
macam mana kau boleh jep masuk dgn boys ek?
=)
(senyum dulu, penting tau)
kawan,
i'm only lepak dgn boys yg akan respect aku
as perempuan and treats aku sbgai kawan..
that all...
aku kan lepak dgn mamat yg aku tahu dia layan
aku macam minah tepi jalan
wat pe der nak lepak dgn org macam tu
esok lusa kau jugak yg kena
even kau tak masuk pub, minum ke
tapi bila kau pegi lepak dgn org tu semua
kau akan di cop macam tu..
get it?
but kalau korang rasa
pedulilah apa org nk cakap
kan..
then go on..
tapi bila Allah dah tunjuk
jgn lah nak menyesal tak sudah
......
kawan,
byk lgi bnda yang kita bole buat dlm life kita ni
pi lah main achery ke
bowling ke..
game2 yg bermanfaat
kalau2 korg dah bosan sgt uh...
tak yah lah
nk buat2 bnda yg konon2 coolio sgt uh
mmg lah cool
tpi cool ke kat mata Allah
HE know the Best lah kawan..
okew...
done meh..
see you next time
InsyaAllah
kawan, pesanan aku bukan kutuk korg
tapi peringatan kat diri aku yang sememangnya sama cam korg
mybe lagi teruk kut..
=)
*****************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku