Its Family..

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum..
being me its hard...
why?
haha
okew kta akan ke next chapter
eh?
apa pasal ni
tetiba je
dgn ayat pelik kat atas tu..
kenapa?
kenapa?
what hppen?
are you okay?
or
are you sick?
wanna seeing doctor maybe?
hahaha
nonsense...
okew korg
lupakan ayat2 diatas...
aku membobok je tadi tu
tahun baru punya pasal
eh2 suka suki salahkan tahun baru kan...
okew2
aku bobok tak sdah..
wait a minute
i need to kick out my brother from infront of the laptop
hold on ya.
haha..
my bro say
'lorat lah!'
oh ya..and 'm replying
'dgn abg jenol je..org lain tak..'
ya...of course
takkn aku nk mngedik dgn entah sape ntah
abg2 aku boleh lah..
sbb dieorg abg aku
dierg thu perangai aku
hafal dah
dahtu...dieorg jage ku dari kecik kut
hey..membesar dgn 3 org abg seorg kakak
and 2 youngest bro and sis..
just make you to kick out yourself
tau...
ingat senang nk take over perangai
sorg2 yg ntah apa2 ntah ni..
what korg boleh handle
let's see the situation
you have a English Teacher at home
apa yg hang kena buat...
mesty ler aku kena teror english
mak ahaiih
engkau mcm tak tau aku ni bukan teror nk mati dgn english
dan alergik gila pun ada..
haha..
okew next
TWO enginneer and ONE akauntan!
wah...
dua pakcik fizik yg slalu bgi teori
entah apa2 ntah
dan seorg pakcik yg always bising about ekonomi dunia
seeee..........
igt senang nk handle
seorg ckp pasal Einstein
seorg ckp pasal Newton
and another talk about making business
aduh
pecah kepala tau
tu belum masuk adik aku berdua tu
seorg Drama Queen tahap gaban
seorg si Neutron...
yalah..ig aku teror chemist ker nk layan otak hang...
oke...
tapi layan kan jugak
sbb apa..
dieorg akan ckp benda yg sama
kan aku

Kaklong
" pergi lah berangan sana "
Abg jajak
" berangan jelah cah..."
Abg jenol
" Beeing realiti sikit lah cah"
Abg Koim
" Kau ni..pijak bumi nyata ea.."
Adik
"okew kau org bahasa aku tak paham.."
Oda
 "Kau kan suka berangan.."

see.....the thing is...
sme thing
what...aku befikir lah
nk tulis idea tau..
korg boleh?
hahaha
time tu semua buat tak layan aku
muahahaha
kejam tak kejam..
but we're family kan...

so gaduh2 kutuk2
adalah normal
setakat tarik muka baling bantal
jerit menjerit dan balas dendam
hehehe
pastu duduk sesama jugak kan...
haha
its family
okew..
time to go
see you later
okay2
jumpa lagi
InsyaAllah
**************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku