balik pertama utk second semester?

bismilahirahmanirahim...

Assalamualaikum..
home again..
first balik lepas lebih kurang 17 hari kat hostel tu..
muahahaha..
oky actually lagi bagus kalau aku balik
last week
tapi di sebabkan aku sampai melaka pun dah petang
sabtu (from ULU YAM)
maka aku pun cancel lah balik umah
namun telah di takdirkan oleh ALLAH S.W.T
yg bukan rezeki aku nk merasa
nasi arab kat bukit beruang
sbb minggu lepas abg koim belanja mereka2
yg telah pun menjadi penghuni tetap kat rumah aku tu..
maka mood sedih pun dtg...
tapi..ingat ada hikmahnya...
sampai rumah ptg tadi..
lebih kurang pukul 6
padahal keluar hostel pukul 3
hehe..
paham2 jelah bila mak yg amik
konfem2 dia terjah mana2 ntah
aku layan lah novel
yg aku pinjam secara TAK sengaja di UTC...
dan mlm ni penuh kebosanan..
muahaha..
hujan kat luar penuh rahmat
dan
Alhamdulilah
Terima Kasih Allah
I Love You Allah
=)
sepatutnya aku cerita pasal ULU YAM
tapi nnt lah yup..
cuma tak tergambar perasaan bila aku kat sana
rindu nk mandi sungai..
air sungai, air bukit
Subhanallah..
sungguh tak terkata perasaan tu..
indah bukan..
=)
oky..
a few benda jadik pada aku
beberapa hari lepas
but aku pilih utk silent
so
ada benda Allah nak tunjuk pada aku
maka aku tak seharusnya mempersoalkan kerja Allah
aku ni hamba
tak layak langsung nk menyebut perkara tersebut
tapi satu bnda aku mintak
jgn lah jadi lagi bnda2
macam tu lepas ni
Ya Allah lindungi lah aku dari segala kejahatan dan kecelakaan..
Ameeeennnn
InsyaAllah
done here
byk bnda kut aku buat
kut jelah
haha..
gtg
jumpa lagi
InsyaAllah
**************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku