jammed!

bismilahirahmannirahim..
Assalamualaikum!
mak aihh...
aku blank! serius ni..
otak jem balik..
aku tulis. aku padam. aku tulis. aku padam. padam tulis. tulis padam.
tak ke ayan namenyer tu..
fine! seminggu duduk tak buat apa kat rumah
sekdar basuh baju, jemur baju,
masak? adelah
then tgk tv
layan fb satu dua kali
then kembali depan microsoft word tu balik
dan hasilnya
aku memang ayan.
itulah aku ni tak boleh jadik homey betul lah..
nak tak nak kena jugak keluar cari angin..
haiya! payah betul..
kalau nak keluar sape nak angkut?
duit dah lah takde..
kena cover banyak maa..
yelah dah tu ingat elaun tu
macam air je keluar
nak cari keje?
mampuih mak kata
kerja kat rumah tak terhabis.
hish.. payah2
ni yang nak bawak keluar semua water colour pastu duk melukis
haha.
hobi lama.
wahh... such a good idea ea..
menarik2
boleh lah buat..
oh aku bukan pelukis pun
cuma teringin jep nak buat semua tu..
aku kan suka benda y orang lain akan cakap pelik
semua benda aku suka
kalau ikutkan
tinggal lagi benda tu haram atau tak nak buat
and sesuai ke kalau aku ni buat??
kata orang tu.. banyak benda lagi yang aku boleh buat
dari buat y tak berfaedah..
ahaha... so marilah kiat membuat benda y berfaedah itu.
main game pun okew gak..
lama aku tak wrestling depan lappy ni hah..
asyik melepak dalam bilik tak keluar2
tu..
okew lah.. malas lah pulak pandang screen ni
hehe..
oky...gtg meh
Jumpa Lagi
Insya Allah!
******************************************
Nisrina Syaurah!

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku