HIM its the best i have..forever

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum...
adakala kita ni rapuh
adakala kita ni jatuh..
adakala kita ni berdiri megah dihadapan mereka
adakala kita terkaku di sebuah perjalanan
perjalanan yang tidak bernama
dan di sana kita kan mengerti sebuah cerita
cukup bagi aku kasih sayang DIA
di mata dunia
mereka mengenali ku
namun di mata DIA
setiap hembusan nafasku milik DIA
apa yang ada pada diri ni
segalanya kepunyaan DIA
yang saya harus pulangkan
saya hanya pinjaman
sementara masa masih ada
kehadiran saya hanya seketika
tak perlu di kenang
tak perlu di hargai
tak perlu untuk dimiliki
kerna diri ni hak mutlak DIA
berdiri ku hari ini kerna DIA
tertawa ku hari ni jua kerna DIA
DIA segalanya
usahlah kau tanyakan lagi
mengapa hati ku jadi begini
jawapan ku tetap sama
aku hanya hamba DIA
segalanya akan kembali pada DIA
jangan kau tangisi kepergian ini
kerna kau juga bakal melaluinya
hati bukan rapuh kerna kau
hati rapuh saat aku berpaling pada-NYA
maafkan ku kerna cinta ku pada DIA lebih dari segalanya
ku ingin akhir segalanya dengan noktah
namun DIA tahu segalanya
sekali lagi izinkan hati ini melepaskan rasa
kerna diri ini hanya mampu bergantung pada yang tidak akan mati..
maafkan aku jika kau terasa
tiada niat ku
tiada pinta ku
sesungguhnya DIA lebih mengetahui..
dan aku hanya berada dalam arusnya
sesungguhnya hati ini bahagia
miliki cinta-NYA
aku pohon agar kau juga merasakannya.
semoga kau tabah menghadapi
realiti sebuah kehidupan ini..
**********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku