2013..and i miss u..

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum..
heya mate!
its 2013
and guess what?
hahaha
i'm 19
mak aihh....
not yet..
i'm 18 years and 2 month actually..
haha
gonna be perasan sgt..
now playing in headphone
' I Almost Do- Taylor Swift '
wah...lovely ahah...
dekat bwahtu playing Enchanted rite?
two verse..
Taylor and Adam..
how sweets..
wah..it seem like aku nk cerita love story yup..
haha...
just dream about another love story..
thank to Allah for such beautiful idea...
He always know best rite?
okew..dalam masa beberapa hari lagi..
aku akan balik ke kesidang
and..being a student again after almost 2 month bercuti..
haha
satu bulan lebih jep..
dan vacation yg normal apa..
dan lagi
aktiviti penulisan yg tak tersiap..
haha
si shah pun dah berlambak novel dia cover..
padahal study law tu bukan senang
tapi yalah budak bijak kan
okew.. jgn crita pasal benda yg kita tak patut ceritakan..
what?
betul lah
aku kna behave myself rite...
oh sesungguhnya di kala ini..aku amat lah merindui
Miss Elly Nadhirah..
hoping that she gonna text me...
or maybe miss called?
okew let's it gone rite?
now i'm thinking
Miss Isma Syahirah
okew..yg ni tak leh lari lah
tul lah..
it's been almost a year tak jumpa dia..
okew tipu..
seblum aku daftar masuk kpm jumpa..
yes but it's 6 month ago..
bila ckp pasal isma
mana boleh tinggal mamat bernama Hazwan tu
okew
miss him?
okew.he is my bestfriend ever..
crush?
no way..
yes i like him
but he not mine
haha..
stop it lah...
okew...
semalam bulb cakap..

" Kalau kau sakit cakap tau..jgn simpan sorg.."

I wish..
haha..
nope..korg tahu aku mcm mana
aku tak kan ckp klu aku sakit
biar aku je yg tahu..
okew aku selfish
tapi kalau itu yg buat korg tak kan bersedih terhadap aku
yes i will do it...
masa kita bukan boleh di jangka
bila2 malaikat akan datang menjemput
dan aku langsung tak ada hak nak halang
dia..
kerna apa? maut itu sentiasa ada dekat dgn kita
kan...
amal aku tak cukup lagi
dan aku tak nak pergi sebelum aku sempat
merasakan aku adalah hamba yg baik
hakikatnya
aku tetap hamba yg hina di sisi-NYa
aku masih dalam perjalanan mencari jalan pulang
dan pengalaman yg sedang aku kutip
serta amal yg aku kumpul
adalah yg terbaik untuk aku menemui DIA
kita sama?
tak...
korg lagi better dari aku
i have nothing...
aku cuma ada Allah..
right?
Semoga Awak Semua Sentiasa di bawah Lindungan Rahmat-Nya...
hey...
ku teringin nak dgr korg cakap
I miss You..
hahaha..
tk pyah cakap lah..
doa utk aku
mesti sampai angin rindu tu kan...
Insya Allah
Allah know the best
just smile friends
okey its time
gtg
jumpa lagi
InsyaAllah
**************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku