sorry...aku tak boleh

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum..
life is so short..
sebab?
semua benda berlaku dgn sekejap...
dan masa yg sekejap tu lah
jgn sia2 kn..
apa tujuan aku update hari ni...
oh..kenapa ek org selalu persoalkan prinsip hidup kita
means?
yalah..
aku bukan nya apa
betullah org berhak menegur
tapi bukan salah ke
tegur aku buat baik..
salah klau aku change
untuk kebaikan diri aku
come on lah wei..
aku pun nak rasa masa muda bawah rahmat DIA
please wei..
tolong faham..
aku dah lalui smua tu wei
dan aku secara jujurnya
tak nak balik ke jalan sesat tu
tolong faham
kau nak ckap soal hak
tapi faham lah perasaan aku
bukan nya aku menolak rasa
cuma ku avoid diri ni
dari dosa yg sepatutnya tak ada dlm diri ni
maaf bukan aku nak buang korg
atau tolak mentah2
tapi jalan kita berbeza..
even nk sama
tapi ada jurang antara..
babe..aku hidup kerana Allah
maafkan aku kalau aku tegakkan tiang aku yg hampir nk roboh ni
maaf sekali lagi..
aku punya dosa byk wei..
sorry sesgt
aku tak boleh
dan tkkan boleh
cukup sekali
aku dah serik
thanks sbb pernh cuba aku tuk
berpaling
aku dah tekad
once aku melangkah
aku takkan berpaling lagi
thanks again
korang yg baca..
thanks jugak
aku syg korg..
hargai segala yg korg buat
okew lah
out.
time up's
jumpa lagi
Insya Allah
**********************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku