keputusan majlis kabinet!

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
heya semua...
so hari ni nak habaq mai sikit
pa dia...
haha..
gelak pulak..
act. kan....
hehe..
senyum lebar2 dulu
say Alhamdulilah
thank you Allah
sesungguhnya hamba-mu ni bersyukur atas segala nikmat mu
yang Kau curahkan tanpa henti buat hambamu ini..
amiiiiiinrabballamin...
okew..
sesunguhnya
permohonan anda
menjadi
seorang
penulis
dengan
ini
diluluskan
oleh
kabinet
rumah!
haha
dengan
ini
saya
Nisrina Syaurah
telah
mendapat
lampu
hijau
untuk
meneruskan
cita-cita
saya
sebagai
seorang
penulis...
*tepuk tangan*
tahniah!!!!!!
Alhamdulilah
maka
dengan
ini
saya
akan
bersungguh-sungguh
untuk
menulis
dengan
sebaiknya
dan mencapai
impian
yang
dulunya
hampir
terkubur
namun
kini
cerah
kembali
TERIMA KASIH ALLAH
sesungguhnya hamba-MU ini
amat mensyukuri rahmatmu
kawan2
semua...
thanks ya..
gembira tak terkata
sungguhlah, Allah sentiasa
menyediakan yg terbaik buat
hamba-Nya
dan aku sangat beruntung
kerna memliki kasih sayang-Nya
done.
esok.
panjang umur
jumpa lagi
Insya Allah
***********************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku