di balik sebuah senyuman!

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum..
menulis di rumah
memikir soal masa depan..
kenapa?
bukan kerna my diploma ataupun bendalah lain
tapi pasal penulisan...
sewaktu terbaca sebuah buku
semasa melepak di libbary utc
penulis tu cakap
jangan berhenti! teruskan sehingga kita berjaya capai penghujungnya
dan here i am
aku bangkit untuk cari
sebuah penjelasan di balik titisan air mata
okey dan sekarang i will fight!
jangan tanya kenapa
mengapa
bagaimana
dan seterusnya
kerana jawapan nya sentiasa sama semasa
aku berhenti mengapainya
aku tahu Allah menguji
dan aku tidak seharusnya mengalah
sedangkan aku tahu
Allah sedang menyediakan yang terbaik buat ku
dan senyuman yang dulu mati
kini segar kembali
kerna diri-NYA
DIA yang sentiasa menemani
kerna kasih sayang-NYA tidak terbatas
dimana jua
kerna DIA yang melahirkan rasa di hati ini..
dan hari ni aku tanam cita2
agar sekali lagi mencapai mimpi
ku biarpun ku tahu setinggi langit
halangannya namun
percayalah dibalik halangannya itu
ada hadiah yang sentiasa menanti..
TERIMA KASIH YA ALLAH
kerana tidak pernah meninggalkan ku sendiri..
SYUKUR...
=)
dan sahabat sekalian
terimakasih untuk segalanya
terima kasih kerna masih di sini...
membaca picisan diri ini...
=)
Semoga Allah Merahmati
Insya Allah
jumpa lagi..
***************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku