HA.HA.HA.

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum...
sometimes bila kita rasa
yang dunia macam nak tunggang terbalik
just believe yang kita still
punya DIA...
tak percaya?
percayalah...bukan nak citer lah kan..
tapi mmg betul lah kan..
korg sendiri tahu..cmne aku punya hidup..
and today aku ade lah buat silap sikit..
byk lah kau punya sikit..byk adalah...
well..aku kena halau kua kelas...
what a beautiful aha?
well..masa first plak tu...
so feel dowm sampai next class...
argh!! nak jerit le tu...
so fine!
then..aku bawak diri gi libbary...
mana nak masuk ilmu lagi...
so aku pikir balik...
mybe dugaan bulan puasa aku...
so kena terima jelah kan...
mana ada orang tak kena uji kan...
alah,, before ni macam plak aku tak penah kena uji...
malas nak citer..
sbb korang pun tahu..
dan ade cik adik comel sebelah ni tgh duduk tengok aku berbloging
haha...
miss zulaikha + abg yusuff tersayang ea...
haha..
balik raya mmg bertimbun lah keje kan...
sah2 lah...
macam tak biasa plak
tapi y penting
abg tersayang balik!!!!
huhu..
orang london jejAK bumi melayu balik...
cett!! kaklong siap pesan... mintak phone baru...
haha...untung lah abg aku tu nak bagi...
mcm tak kenal plak abg aku...
babe! done here..
balik nnt aku baru aku sambung...
malas2 jer kau ea..
oh ya...korang maaf sebab lama tak update
thanks for being stay..
love you all...
jumpa lagi
Insya Allah!!!
*******************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku