booommmmmmmmmm!!!!!!!

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum...
hurm lama aku tak menulis..
hehe..
sengal punyer budak..
skng ni aku dah malas nak raya
tapi mak aku beria-ia nak pi raya
aduh...mmg tak cukup lah cuti aku
semalam mmg aku malas nak kuar
lepak depan tv jer..
haha
menguasai tv itu
al maklum sejak memasang astro ni
haha...
abg jajak dah pi melawat mak2 angkat dia..
abg koim satu hari jalan tahap tak ingat punya
lepak sampai n9 siap bagai..
balik pukul 12 amik t-shirt ngan track
then tanyer kat mana futsal cheng?
ceh nak pi main futsal kat batu berendam lah tu...
haha
layan kan jer..
4 pagi baru balik
abg jenol hari tu dah keluar dgn abg choki
oda? mak pakse baca buku
adik dah balik semalam
kaklong? busy lagi tanda kertas pekse
aku duduk diam2 depan tv
bukak buku economics ngan bussiness math
pulun kasik habis
tapi sebab malas ada lagi yg tak siap..
takpelah jap agi kasik habis lah
skang ni aku nak bermalasan depan lappy
yalah sejak dua menjak ni
abang2 menghadkan pengunaan aku terhadap lappy ni
sedih2...
hehe
malas pulak nak upload gambar raya..
takpe2
nnt boleh upload
hehe
oky blah dulu lah
jumpa lagi
Insya Allah
************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku