a week to go......

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum
bila aku mula nak tulis kat sini
aku terus teringat pasal aku punya
jurnal yg sir nasir suruh tulis..
hehe..lama kau tak jumpa benda alah tu
sowie lah sir..misplace lah
hehe
act. klas sir nasir sgt2 lah best
mybe sbb die muda
yup! dia baru je 24
muda kan..sebaya dgn abg koim
apa yg aku boleh ckp
adalah
dia baik, sweet, memahami,
lagi..oh ada suara yg merdu!
suka dgr dia nyanyi dalam kelas..
boys lah paling suka kenakan dia..
dia treat kitaorg mcm kiteorg ni adik2 die..
dia kata die syg kat kiteorg
dan kiteorg mmg selalu sharing byk benda dgn die
nice aha?
but..tak lama pun dia akan mengajar kiteorg
mybe bape bulan lepas ni
kiteorg akan di ambil balik oleh
miss X yg sepatutnya ajar kiteorg
hmm... gonna miss him so much
paling suka bila dia komen dalam jurnal kiteorg..
make me smile lah
haha..
oh ya..aku nak citer pasal raya sakan tahun ni
asal pulak?
well tahun ni semua balik..
then pakat ramai2 pakai baju same warna
(sbb selalunya baju kiteorg mmg tak sama)
macam cacamarba jep!
then tahun ni decide nak pakai oren plus kelabu
abg2 dah siap baju kelabu dieorg
kaklong ngan aku dah lepas warna oren
mybe ada duit lebih nak beli warna kelabu plak
hehe..
dah tu tahun ni siap nak pasang astro...
mak aihh
kenapa?
sbb kaklong dah malas nak dengar sedare2 ckp
kenapa tak pasang astro...
act. menatang tu tak penting pun
tapi kadang2 manusia ni...
paham2 jelah
redah juga gi taman cempaka
sbb nak pasang astro..
hehe
sengal ek..
tak pe lah layan kan jelah
then..belum tentu pun dapat before raya
kaklong punya target kan dpat masa raya nanti..
cet.. poyo jep..
haha
oky lah..aku nak layan korea lah
hehe..
tetiba jep mood korea dtg..
dah2 jgn kacau ea..
haha
see u later lah
Insya Allah
***************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

Cerita Dia

Bahagia cara aku