last day home!

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum...
last day at home...
haha...
sedih?
no lah
hepi?
banyak maa...
cuak?
lagi berkoyan-koyan....
haha..
entah macam mana lah nasib aku nanti
dah lah takde member
yg aku kenal...
nak buat member baru ingat senang ke...
pasni mesti sindrom elly melekat kat aku
cuak semendang je..
takpe2 Allah kan ada
chill dear...
Insya Allah everything gonna be fine
tonight buat sesi bermaafan
haha
yelah esok semua pagi2 dan keluar
mana sempat nak jumpa
so awak2 semua saya nak mintak maaf lah
esok2 belum tentu dapat update entry lagi kan
ceh..gaya nak bawak diri pi Sweeden je
padahal duduk tgh bandar je
hehe..ngee.. :D
kaklong kata minggu pertama je boleh balik
minggu 1st mestilah balik
bufday abg jenol kut...
mana boleh terlepas dia nak belanja
bukan selalu tau...
dia tu berkira dalam semua benda
nak suruh beli aiskrim kat kedai pun kedekut
tapi kalau aku jentik sikit
hulur2 lah tu..
malam ni boleh cuba nasib
ngee...
abg yg lagi satu nak gaji dah
boleh lah cucuk jugak
(keluaq dah aku punya tanduk)
bak kata kaklong asyik nak sub org je keje kau
=)
oh semestinya...itulah cara aku bermanja dgn mereka..
hehe...
so esok bermula lah saya
sebgai seorang pelajar kolej...
ceh..ceh..ceh...
poyos je lebih...
hmm...
okewlah
aku off lah dulu
jumpa lagi apabila aku bisa
menjenguk ke blog tercinta ini
awak2 semua thank 4 supporting
ngee
tak lupa pun..even saya tak tahu sape yg bukak blog ni
but gile2 hargai tau
hehe
done here
see u later lah ea..
Insya Allah
*************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku