bro dah graduate!

bismilahirahmanirahim...
Assalamualaikum...
jam menunjukkan pukul 12.38 minit malam...
wah2..lambat kau tidur...
hehe..
esok terkial2 bangun habis lah
lama tak bobok...
awat?
busy lah... kelas..homework..
seminar...
ceh2...
marah?..hehe sowie lah awak semua...
problem tak pat elak lah..
life mmg lah macam  ni
mana ada senang macam tu...
lagu mana tu?
macam gitu ler..
lambat plak memalam buta ni...
esok kelab kembara
ohsem..sebab kena wall climbing...
baguih sgt le tu...
sir ni macam tak tau aku ni part yg panjat2 ni mmg fail...
esok kena lah buat muka eksen sikit..
gaya2 nak demam ke...
haha... semalam balik umah
tak de sape2 pun..abg jenol sorang je
org lain kan kat bumi sang ratu...
bangga masa tgk kertas tulis nama abang koim...
dah lah kat situ dia satu-satunya anak melayu
rasa nak melelah jep air mata...
tak tahu lah mcam mana dia get through hidup kat sana
oh bro! aku sangat2 lah jeles ngan kau...
takpe2..study rajin2 kat sini
insya Allah dapat pi sambung sana
ea...
doakan lah aku ni...
haha...dulu nak pi indon jep sambung sana
skang ni datang dah angin mood dia nak pi benua lain...
haha simpan angan2 lah 
kenapa? terpengaruh dgn tuan pengarah....
tapi Insya Allah kan..
as long kita usaha insya Allah ada natijahnya
okew semua
malam dah terlebih larut
mata dah terhabis kuyu
ayat dah over poyo...
doakan lah esok boleh bangun dgn ceria...
jgn tido klas sir nasir sudahlah...
abih aku esok...
ngee...
jumpa lagi
Insya Allah
**************************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku