updating...

Bismilahirahmanirahim
Assalamualaikum...
lama tak update..haha..
gaya ape je cakap ni...
sudah..sudah...
oky..nape dah lame tak membobok here...
hehe..malas kut..
ceh..poyos punyer budak..
busy? lagi lah mmg ade yg kena baling dgn selipar getah ni...
maaf..maaf..
mungkin masuk air..
sebab macam malas nak menulis..
no lah..pi cari ketenangan...
dah nak masuk idea baru lah kan..
lagi pun sekrang ni byk gangguan..
macam...budak perempuan yg bawah umur tu menganggu saya menulis
or..macam seorang wanita memanggil saya gara-gara saja2 nak bergurau
wow..what the............
mmg pun..pantang tgk aku senang hati tersenyum
ade je pengganggu tak berape bertauliah
macam sekarang ni
dia berdiri di belakang aku sambil memekak singing lagu yg ntah apa ntah
mmg lah...
sabar je..
oky..Alhamdulilah..dah blah pun budak ni..
macam mana dia dihalau..
oh easy...
just sebut beberape perkataan yg amat pedih di dgr
then she will go..
sometimes lah..
kalau tak mmg berzaman lah dia mengekor...
sabar jelah...
perkembangan terkini?
nothing..hehe
prepare barang untuk pi sambung belajar lah
tuesday last outing with isma syahirah
before kami2 ni melangkah ke depan....
hehe..
shopping lah tu...
haha...
pegi lah cuci mata
tgk benda2 yg patut beli
yg tak patut jgn beli
wat perabis duit jep..
kang susah sape nak tolong...
sendiri lah...
so..apa boleh buat ek...
hey awak...
yalah awak yg tgh baca tu..
nak tanya pendapat awak lah...
apa awak buat kalau awak miss kat someone tu???
boleh tolong jawab...
please... kalau tak nak takpelah
saya tak kisah...tapi
kalau boleh jawab lah ya...
please....
=)
ngee...
tolong ea..
oky lah saya off dulu
jumpa lagi..
Insya Allah
****************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku