sambung belajar..=)

bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum...
semalam dah buat conference dgn senyap dan tiada lagi
aktiviti jerit terjerit..
hehe..
boleh pun duduk elok2 bincang elok2..
tak yah nak guna kuase memekak..
itulah kalau aku tahu
awal2 lagi aku bersuare..
bila aku yg decide macm ni
barulah nmpk macam mak setuju
kaklong kata takpe..
abg jenol kata kalau kau nak pilih jalan tu pilih lah
tai kalau kau tahu jalan tu berliku
bawak lah kelengkapan yang secukupnya
kaklong kate yg penting nanti kau masuk U jugak..
( kakak yg sorg ni tak puas hati kalau adik dia ni tak masuk Uitm)
mak pun kate lagi janji tak banyak belanja takpe..
so keputusan dah ada
tinggal aku kena cakap dgn mak oteh jelah
takut juga kalau mak cik aku tu tak bagi aku berhenti
aku cuak sebenarnyer
hehe..cam pelik je bunyi nyer..
semalam elly dah kata
cam mana pun sorg ke berdua ke dia tetap nak aku pi jugak masuk situ..
aku tahu dia care pasal aku
haha untung ade kawan macam tu..
semlam cakap dgn fara
nasiblah fara pun ada sama..kalau tak mesti segan aku sorg2
haha..
tapi hati aku pun rilek je..
mungkin ni rezeki aku tak leh cakap ape..
haha..bak kata elly time die pujuk aku hari tu
after a pain there must be a relief..
jadi aku redha je setiap yg berlaku
Allah menguji tapi ada hadiahnya..kan..
so insya Allah hadiah aku akan tiba
=)
jadi skang ni kena lah prepare ape yg patut
lega nya hati tak payah cakap lah
memang syukur sgt2..
dapat jugak aku ni sambung belaja..
at least tak de lagi aku dengar mak bising sebab aku habiskan duit dia..
hehe..apa2 pun says
Alhamdulilah
=)
so hari ni aku kena habis kan segala kerja yg tertingal
hurm..banyak ni..
sampai lusa pun belum tentu habis..
hehe
okew out ea..
jumpa lagi
Insya Allah
************************************************
Nisrina Syaurah 

Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku