Outing...

bismilahirahmanirahim.....
Assalamualaikum...
today outing berdua je dengan isma...
wink..wink...
haha...
penat? mahunya tak...kaki aku dha nak tercabut...
sape suruh pi pakai tumit tinggi...
hehe..tak sengaja lah..
sandal semua dah hilang
nak buat macam mana...
seronok jugak ek shopping ngan isma...
memula pepagi lagi dah pi bank...
buat ape? hehe..buka akaun baru...
pastu pusing2 kat fajar..
isma le tak habis seluar track suit forest warne pink die...
layan kan..dah tu tak de saiz pulak...
okew takpe...kita pi jj ea..
bagus..terpaksa kami menapak pi jj..kenapa tak tunggu bas?
oh yeah..bas baru je lalu depan kiteorg time tu...
ngee...
pastu smpi jj..shoping tu lah
shopping ni lah
pastu makan kfc...bobok2 tak berhenti
semua story keluar
lagi? solat..pastu tetiba
ntah dari mana timbul lah seorg mamat yg tak brpe nak cukup sifat ni..
nama dia hairie..sape die? sape lagi kalau bukan si isma tu punya scandal
ceh..sibuk je..
tapi layan kan jugak...
dah tu siap teman gi garden sebab isma dah kesejukkan
aku layan gempak die org membebel...
pastu pi tesco..mana mamat tadi uh?
aku campak dari garden gi bawah...
hahahaha
no lah..jahat giler..aku tinggalkan jelah
pulak balik tadi die gaduh ngan isma...
sudah...siap cakap aku tipu die sbb isma kata isma dgn mamat lain..
pergh!! aku jugak yg kena...
sedap gula melak kau marah aku...
sekali kena sound balik dgn aku...
geram palak aku dgn dia tu...
sabar jelah...huh!
ni tak boleh jadi ni...
kena kasik out of list isma ler...
baik lagi si fikri tu...
ceh..sudah karang si isma plak yg suka suki...
tahu cari masalah tahu lah selesaikan...
haha...
secara kasar nya mmg lah hepi..
yg tak best tu part si hairie sengal tu le..
menyampah aku...
sakit hati je..
sudah2...jgn di ckp pasal mereka yg gaduh2 tu..
tak payah nak meyemak dalam otak kau...
okew...esok pi klas..
lusa melawat tadika
sbb? budak2 dah buat hal..cikgu dah rasa nak terjun bagai...
\mak aii..budak2 ni teruk betul lah
ni kakak nak marah ni..
huhu...
lame lah kau...
haha
dah lah tu... kerja menanti di sana...
so tak payah bebel lelama depan lappy ni..
org sebelah dah bising nak duk guna
hehe...
sowie lah bro...
kejap je...
tu pun nak kecoh..
oky semua..jumpa lagi ya...
Insya Allah
***********************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku