mimpiku indah! poyo!

bismilahirahmanirahim..
Assalamualaikum...
so...malam tadi entah pukul berape aku tidur..
macam biasa lambat tidur
sebab tak leh tidur lah..
bosan betul..
dtg angin tak leh tidur malam..
berlambak surah dah baca..
tak nak jugak lelap..
last2 lelap ntah pukul berape ntah
dah tu
tertidur dapt pulak mimpi yg pelik?
pelik ke?
oky..nak tahu..
sebelum tu jangan gelak ek..
betul tau..
kalau korang gelak
aku tak jadik tulis pasal mimpi aku
oky..yg pasti
bukan pasal .......
tapi pasal.......
................................................
................................................................
pregancy...
jgn gelak...
oh.aku mimpi pregnant!
gila tak gila...
paling tak leh blah
pregnant twins...
gila lah...
terkejut?
mahunya tak....
dah lah tak pernah pikir pasal menantang tu...
skit pun tak ea..
mana ada masa nak pikir
sebab selalu pikir pasal sambung study...
nak kata terbaca pun tak....
tapi macam kelakar...
so masa bangun pagi tadi
macam nak ketawa tahap tak ingat..
mimpi mengandung?
mak aii...
sape nak pregnant ni...
haha...
tapi bila pi google...
adalah satu dua maksud
maksudnya: kita akan dapat keinginan kita...
(Allah lebih mengetahui)
oh...kalau org lelaki mimpi isteri dia mengandung pulak
kena hati2 lah...
(Allah lagi mengetahui)
=)
suke? haha...
tapi kalau aku dah kahwin
nak pikir psal anak boleh lah aku prefer sikit
haha...
mesti nak tahu kan siape husband aku time tu?
haha...
tak payah tahu
sebab aku tak tahu...
yg aku tahu (dlm mimpi tu)
aku tgh merajuk dgn husband aku
(haha..) sebab dia marah aku...
hehe...
so aku tak tahu rupa dia...
haha...tak nak pikir pun..
kenapa?
Awak2 semua
jodoh tu rahsia Allah
kita kena terima semua tu...
larilah mana pun seandainya sudah tertulis dia jodoh kita
dia lah suami/isteri kita tau...
aku?biarlah
malas aku nak pikir
nak cakap soal cinta hati aku
aku prefer senyap...
true aku suka dia
tapi belum tentu dia suka aku
kan....
aku tak nak letak harapan
aku tak nak beri harapan
dah aku tak nak tunggu buah yang sudah terang lagi bersuluh tak nak gugur...
hehe...
aku dah serahkan hati aku untuk DIA
maka aku tak boleh nak tarik balik
cinta DIA kan abadi untuk aku
cinta sesama manusia ni kan.................................................
malas nak cakap...
bercinta itu fitrah
tapi jangn melebih2...
hehe...
aku pernah jatuh...
dan aku tak nak jatuh lagi...
sebab?
perit rasanya bila kita memberi cinta
tapi cinta kita diuji...
opss...terlebih sudah
just believelah
yg Allah mengaturkan yang terbaik untuk kita
right?
oky guys
time to go...
asar is coming up...
solat dulu..
malam ni ade majlis..
oh sesungguhnya aku tak suka majlis formal macam ni
tak nak pergi mahu kena halau ni karang
mak awal2 dah bagi amaran
tiada alasan untuk tak nak pegi...
abg2 dikecualikan sebab
esok dieorg nak kerja
tak aci sungguh...
again, aku tak suka majlis formal
tapi aku suka dia
hehe
ok off ea..
see u later
Insya Allah
********************************************************
Nisrina Syaurah


Comments

Popular posts from this blog

new year event!

NS1

Bahagia cara aku