hukum karma...

Bisimilahirahmanirrahim...
Assalamualaikum..
hari ni dapat tahu cite lawak
pasal seorang kawan dgn seorang lagi kawan...
haha..
kasik aku gelak dulu...
hahahahhahahahahahahahahahaha
okew..biaq aku cite sikit..
adalah kawan aku ni berchenta dgn seorang gadis ni..
dan apa yg aku tahu mereka clash kerana
si gadis ingin menjaga maruah dia..
maksudnya bukanlah kawan aku teruk tapi korg tahu kan couple tu haram..
sebab tu lah gadis tu mintak clash..
yes budak perempuan mmg budak baik..
sekali tgk mmg sejuk lah hati..
kalau makcik2 tgk terus cop buat menantu..
aku tak tipu tau..
dan si gadis ni tak henti2 cakap pada kawan aku tu
kalau ada jodoh mereka adalah..
tapi sgt kelakar
bila tgk gadis tu berterus terang setelah sekian lamanya
dgn ayat
'hubungan kita it's over!'
dan sgt terkejut bila mendengar khabar tersebut..
mungkin ini adalah hukum karma
sebab kawan saya ni pernahlah sakitkan hati gadis lain..
kan..jgn memain tau dgn hukum karma ni...
tapi aku adalah kesian sikit dgn kawan aku tu...
yelah..kawan kan..
ceh, ayat tak boleh blah...
haha..
tapi apa yang aku nak cakap dekat kawan aku tu adalah...

Jodoh di tangan Allah, kalau benar dia jodoh kau
bersabarlah, mungkin dia bukan jodoh kau tapi Allah meyediakan yg lagi baik untuk kau..
okew? don't sedih2..
cuma aku mintak maaf lah sebab gelak kan kau..
pape pun all the best...
so hari ni aku bangun dengar bunyi tepon menjerit..
eh, tak de org apa nak angkat tepon..
pandang sebelah..
kaklong dah hilang..manalah die pegi..
malas aku nak amik tahu...
tak de note yg di tinggalkan..
means tak de apa2 yg penting..
jadi boleh lah landing2 sesuka hati..
ceh, amboi senang hati ya...
dah2 buku 3 almari tu sape nak kemas...
opps..hehe..maaf lah cik buku sekalian..
saya kemas..saya kemas...
jgn risau ea..
insya Allah akan siap...
dah lah tu jgn berlama di depan lappy ni...
nanti ada karang periuk belangan berbunyi..
hehe..
baik semua jumpa lagi..
Insya Allah
******************************************
Nisrina Syaurah

Comments

Popular posts from this blog

NS1

new year event!

Bahagia cara aku